neděle 19. listopadu 2023

💖Nedělní Kožuškov

Když je doma nuda, tak nás páničci rozveselí,
 třeba laserovou tečkou.
To se k nám vždycky přidá i Brunda.
Docela mě štve, že jsem tečku ještě nikdy nechytil,
 vůbec nevím, jak je to možné.
Bětuška už ji skoro měla, ale utekla ji.
Brundu baví tečku sledovat, ale moc se za ní nehoní, 
asi už ve svém věku prokoukla,
 jak to s tou růžovou tečkou vlastně je. 
Taky nechápeme, jak se může tečka šplhat po dveřích a nespadne.
Jako malí jsme  s Bětkou po ní skákali a vždycky jsme spadli na zem,
 ale tečka tam furt byla.
Někdy tečka stojí na místě a nehýbe se, 
když po ní natáhnu pacičku hned je zase jinde ...
S Bětkou jsme nad tím přemýšleli, ale na nic jsme nepřišli.
Brunda se za námi jenom usmívala pod fousky.
Cvalíček už asi ví, jak to je a vůbec se neunavuje za tečkou honit.
Když panička uklízí, tak my všichni máme největší pilno jít domů
a pořád se ji tam promenádovat nebo čekat až umyje podlahu
 a pak ji to pošlapat.
Cvalíček právě čeká, kdy skočí na umytou podlahu ...
... já se raději beru ven, než dostanu hadrou po ...
Bětuška má ráda svůj košíček,
kdysi jsme tam spali oba a ještě tam bylo místo ...
Takoví jsme byli špunti, když si nás panička adoptovala.
Cvalíček na svém zimním místečku, tady tráví hodně času, 
hlavně když tam místo kytky stojí vánoční stromeček.
Brunda ve svém zimním pelíšku na radiátoru.
Právě se vrátila z venku a myje se ...
Bětka ráda sedává nad ní a dává ji najevo, 
že je něco víc, ale to si myslí jenom Bětka.
No a já, dnešní dopisovatel Jonášek jsem nejraději s paničkou.
Počkám si až si sedne do křesla a vyvalím se na ní.
Ona mě škrábe na hlavičce a já si lebedím.
Tady jsem nad míru spokojený a panička určitě taky,
já to s ní umím, pošmajchluju se u ní a ona udělá, co já chci.
Určitě jste poznali, že fotky nejsou aktuální,
 ale zase tak staré nejsou, budou asi z minulé zimy. 
Panička má plný archív, tak jsem ji v tom trošku udělal pořádek.
Tak se s vámi loučím a zase někdy se tu vrátím 
a udělám ji v archívu opět průvan.
Mějte krásnou a pohodovou neděli.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

16 komentářů:

  1. Dnes Jonášek vybral hezké fotky. Potěšila jsem se a chválím paničku i za podpisky u fotek. To je žúžo. Mějte se příjemně nedělně ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško, chtěla bych být u Tebe kočkou ! Nebo aspoň Pepanem :o). Krásnou neděli, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak Pepan to bere jako samozřejmost, kožušci si toho váží víc, ale co nadělám🥰

      Vymazat
  3. Bývalého kocoura u syna jsem taky dráždila laserovou tečkou. :-). Jonášek je šikulka, krásně Ti prohrabal archív a nedělní Kožuškov jsem si zase užila.
    Klidnou neděli, Libuško !
    Hanka
    U nás přijel Martin na bílém koni o týden déle, takže venku poletují bílé vločky, ovšem je to mokré. Na trávě se to trochu drží, ale závěje to určitě nebudou. :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak u nás doteď žádný sníh nenapadl, uvidíme třeba do rána bude. Většinou tu poprchá🥰

      Vymazat
  4. Děkuji za příjemné nedělní pohlazení...a přeji příjemnou neděli
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Libby, moc milé povídání a parádní fotky, díky 😘

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj do kozuskova,jako každou neděli hezké povídání.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, to nevadí, že fotky nejsou aktuální, ale dají dohromady pěkný kočičí příběh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, mám koček plnou složku, ještě, že mi tam sem tam Jonášek uklidí🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.