neděle 12. listopadu 2023

💖Z Kožuškova

Bětuška smutně obchází zahrádku ...
Sem tam se polísá o okrajník, tak jako vždycky, 
ale ten už není vyhřátý od sluníčka jako v létě.
Chodí výhradně po dlaždičkách, 
kdepak nožičky už v mokré trávě studí.
U rozmarýnu to sice krásně voní, ale ležet se už u něj nedá, kdepak ...
Na Bětušce je vidět, že už ji to venku nebaví,
když ji nehřeje sluníčko.
Jonášek se válí v ošatce na okně ...
Tady je lebeda jak mu zespodu hřeje radiátor.
Jonášek vidí, že jde domů zmrzlá Bětuška,
 jako gentleman ji uvolní místo v ošatce.
Bětuška té nabídky hned využila ...
... a spokojeně spala až do večera.
Jonášek šel ještě na chvíli ven, 
ale bylo mu zima, za chvíli čekal u dveří.
Cvalíček taky hledal na podzimní zahradě nějakou zábavu, ale marně.
Vydal se někam na špacír ...
... dlouho mu to nevydrželo a byl zpět v zahradě.
Jonášek už Cvalíčka čeká doma v křesle.
Ten se neroztahuje, ale pěkně nechává prostor,
 aby si k němu mohl i Cvali lehnout.
A už chrupkají krásně spolu ...
To je príma teploučko, jak jeden druhého hřeje.
Brunda na mě byla naštvaná, že jsem ji nevyprala polštářek ...
Dala mi to najevo tím, že si na něj nelehla a čekala až ho vyperu.
Jasně, že jsem ho šla hned vyprat, 
než uschnul, tak se vyvalila na zem v kuchyni.
U dnešního psaní nade mnou měl dozor Jonášek, nevydržel a usnul.
Doufáme, že vy jste u našeho článku neusnuli a došli až sem.
Moc vám za to děkujeme a přejeme pohodovou neděli.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

10 komentářů:

  1. Zdravím do Kožuškova.Sluníčka si teď kočičky moc neužijí a tak bude nejlépe doma u kamen.
    Zahrádku,ale zkontrolovat musí.
    Libuško,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj do kozuskova,jako každou neděli moc hezké povídání.Preji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Naše Freyja se cpe každý den na balkon a je v údivu, proč je tam najednou taková zima. Dívá se na mě vyčítavě, jako bych za to mohla já. Hřející radiátor ale nevyhledává. Přeju pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Kocourci mi vždy pobaví svou náklonostostī k sobě, spíš bych čekala mezi nimi rivalitu, jsou úžasní. Hezké podzimní dny. Lena

    OdpovědětVymazat
  5. Kožuškov je prvním blogem, který navštěvuji každý den. Je zde milo a nedělní povídání s kožušky mi rozjasní celý den. Mějte se rádi jako vaši kožušci a všichni, kdo sem rádi chodí. Ještě pochvala paní Libby, že blog pořád drží a zlepšuje nám denně náladu. Děkuji a přeji pěknou neděli :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem si zase pěkně početla co tam všichni děláte,jak se máte,že v tepla je už nejlépe a kdyby tak napadl sníh a bylo bílo to by bylo krásné.kdoví kdy se ale dočkáme. Maš to na schodech v kvetináčích moc pěkně nazdobené a Ty krásné bramboříky, Já taky dávam kyti do chladu aby mě dlouho vydržely. Měj se hezky a Ahoj ! Ráda jsem si vše prohledla,

    OdpovědětVymazat
  7. Libby, tvoje kočičí rodinka je nádherně sehraná. Moc se mi líbí, jak se k sobě ohleduplně chovají. Kočky nemám, tak to neumím posoudit, ale je to moc milé. Opatrujte se, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
  8. Ať se mají i lidé tak rádi,jako tvoje kočičí smečka,hezké povídání.

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím. Bětušku a její spolubydlící jsem sledovala už v neděli, ale nebyl čas komentovat. Pro nás už je nedělní kožuškov pravidelný program. Hezky den. Miluji tvoje kočičky.

    OdpovědětVymazat
  10. Všem děkujeme za milé komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.