sobota 9. prosince 2023

✨✨✨Doma už máme ...



... vánoce.
U sousedů svítí světýlka.
U nás taky, ale máme osvětlení skromnější.
Jenom kolem verandy, stříšky nad vchodem 
a stromeček pod kuchyňským oknem, tak to míváme už léta.
Krásně nám svítí do kuchyně i Bětka se přišla pokochat.
Perníčky mám upečené a nazdobené.
Teď jsem se pustila do cukroví.
Ale o pečení zase jindy.
Děkuju všem, kdo se dneska přišel mrknout na můj blog.
Krásný pátek přeju.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

5 komentářů:

  1. Libuško,přeji pohodové ve zdraví prožité dny 🎄 Perníčky 👍a výzdoba na 1***

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško,krásné svitite,bydlíme v malé osadě,kde je 6trvale obydlených domů a pár chatařů a svítí se jen u nás.Pernicky máš moc hezký nazdobené, já mám napeceno už slepuji marmeládou.Dneska je u nás pěkný kluziště.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Výzdobu máte pěknou a taky pěkně vám nasněžilo. To se kožuškům nebude chtít dlouho chodit venku. Doma je doma a teplo s košíčky na spaní. Přeji co nejlepší a voňavou sobotu. Kitty

    OdpovědětVymazat
  4. My máme v okně svícen a u venkovních dveří svítí hvězdičky na větvích jehličňanu, které jsou zapíchané ve velkém květináči. Perníčky jsem ozdobila teď v týdnu, ale nějak se mi letos nezdají - stále nejsou měkké jak jsem zvyklá. Roky používám recept na perníčky hned měkké, vždy to tak bylo, ale letos nevím, nevím. Příští neděli by je měly děti dostávat v pytlíčku ke vstupence. Ony je vždycky hned jedí. Uvidím!
    Pěkně téměř vánočně je u vás.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju všem za milé komentáře😊

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.