úterý 30. ledna 2024

🍵🍴Okénko do kuchyně 460.

Polívku si dnes uděláme zeleninovou s bramborem.
Dále budou sýrové placičky s bramborem a domácí tatarkou.
O víkendu jsme měli opět vánočku.
Sice trošku placatá ale moc dobrá.
Pohodové úterý
a vašem děkuju, že jste nakoukli do mého okénka.
🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴

7 komentářů:

  1. Pochutnáníčko,jako vždy ☺
    Jupí,já jsem dnes sama doma,tak nemusím moc vařit ☺
    Přeji nádherný den-u vás je určitě sníh.Tady jen mráz a jinovatka.
    Měj krásný a klidný den Eva H.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bych se nenechala pobízet. Snědla bych vše a s chutí.
    Pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Dala bych si všechno. Máš to pěkně nafocené. přímo to láká. Inspirovala jsi mě bramboračkou, základ zde mám a udělám si ji pěkně voňavou. Je dobré k tobě v úterý zajít ;-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Bramboračka je dobrá inspice a to ostatní jakbysmet. Pochutnala jsem si virtuálně. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Libuško, samé dobroty.Moje teta byla to babičky sestra tak pekla vánočku každý víkend.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Pochutnala bych si na všem.Sýrově placičky mě zaujaly.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuju za vaše komentáře😊

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.