pátek 26. dubna 2024

🌞🌺Bylo by ...

... docela fajn, kdyby ten dnešní ranní mrazík
už byl na jaře poslední.
Nestresovala jsem se nic jsem nepřikrývala,
 odnesly to snad jenom kapradiny.
Jak je to z ovocem se uvidí časem.
Razím heslo, že co se má stát se stane a my s tím nic nenaděláme.
Tyto obrázky jsou minulostí ...
Teď jsem jenom zvědavá, 
jak si s tím kapradiny poradí ...
Ted už nám svítí sluníčko, prý bude i teplo, 
tak se budeme ze zahrádky zase radovat.
K ke dvěma starým Klematisům si přisadím dva nové,
 co si opatruju doma teple už delší dobu.
V břížku pod sousedovým plotem září Tařice.
Začíná kvést modrý Ladoník. Dříve měl sídlo vedle tařice, 
ale hraboši všechny cibule sežrali
a to mají v průměru víc jak 5cm, takže super hostina.
Dva Ladoníky se přestěhovaly na opačný konec zahrady,
jsou to takoví emigranti, vybrali si sami, kde budou kvést.
Teď už se pustím do vysazování truhlíků, kytky už netrpělivě čekají,
ale ven je dám až si budu jistá, že se mrazy nevrátí.
 Zatím budou truhlíky v pergole.
Príma páteční den
a všem děkuju za vaši návštěvu.
🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺

4 komentáře:

  1. Já doufám, že dnes to bylo poslední ráno, kdy jsem registrovala námrazu na protější střeše. Teď jsem zrovna četla na netu, že mají přijít snad zase vedra. No to se ta příroda asi už zblázní.
    Včera jsem obhlížela naše jabloně, no uvidíme. Asi budeme rádi za každé jablko.
    Pěkný klidný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska jsem si na chatu přivezla sazeničky do truhlíků, o víkendu budu sázet. Doufám, že už mi nemrznoucí, to bych byla fakt naštvaná 😡 Přeji pěkný víkend, snad už teplý, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, u vás ta zahrada vypadá velice nadějně. 👍👍
    U nás byly v úterý -4°C, dnes jsem prošla zahradu a bylo mi smutno. Fíkovník, který už měl malé fíky, pomrzl, stejně tak i hortenzie, které rozhodně letos nevykvetou a jeden syrský ibišek také vypadá, že to má za sebou. Drobné ovoce, jako je rybíz a borůvky, tam je to s otazníkem. Jediné co přežilo jsou jahody, ty jsme s mužem v neděli přikryli. Bude to asi chudý rok na ovoce.
    Měj hezké dny.🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Libuško,taky jsme nic neprikryvali pomrzl nám ořech snad už mrznout nebude Přeji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.