úterý 23. dubna 2024

🍴🍎Okénko do kuchyně 472.

Polívku si uděláme kuřecí s kapáním.
Dále si uvaříme rýži a k ní kuře na Uncle Bens. 
Omáčku mám zavařenou z cuket, paprik, rajčat ... ve sklepě v regálu.
Říkám ji cuketová majda, v zimě se sejde, když se musí zelenina kupovat.
Ke kávě by bodnul jablkový závin.
Děkuju za vaši návštěvu 
a přeju pohodový den.
🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎

6 komentářů:

  1. Příjemné pochutnání. Všechny mnou vyrobené unclebens zůstaly v domě na venkově. Ale zkusím ji koupit zde a určitě bude chutnat. Dobrou chuť :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý obídek, pochutnala bych si !
    Pohodový den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, moc zdravím z Brd. Když vidím Váš štrůdl, jedu koupit jablíčka ....... Užívali jsme si jablečných dobrot dost, ale jablíčka už ve sklepě došla a tak holt budou ze supermarketu. Krásné dny plné pohody s Vašimi nádhernými Kožušky i kytičkami. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam. Dala bych si všechno s chutí.
    Já dostala před dvěma lety, kdy byla obrovská nadúroda jablek, dvě bedny od mladých z chaty. Takže jsem je oloupala, nakrouhala na plátky a nacpala do sklenic, co se vešlo (mošt jsem slila) a pak vše zasterilovala. Takže dnes nemusím drahá jablíčka kupovat, ale sáhnu do regálu ve sklepě a je hotovo. Štrůdl u nás milují všichni. 😀
    Měj hezké dny🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Libuško, já bych si u tebe zas moc pochutnala, štrůdl udělám o víkendu.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, máš pravdu, v zimě je zelenina drahá. Mám taky zavařené kapie, majdy, rajčata na kousky, vše se hodí a já už pomalu dopotřebovávám. Měj se. :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.