středa 3. dubna 2024

🌺Včera ...

... nám půl dne propršelo, ale vůbec to nevadí.
Šílený vítr, který tu máme už víc,
 jak týden všechno vysušil, poslední dny byl hodně teplý.
Fotky jsou z Velikonočního pondělí, bylo 22°C.
Venku nebylo vůbec příjemně, aspoň mi se to k zdálo.
Sluníčko sice ráno svítilo, 
ale odpoledne i když se snažilo bylo v nějakém oparu, 
prý saharský písek, pak zase vesmírný prach, 
kdo ví, co to je za sajrajt, pravdu se asi nedozvíme ...
Obloha byla hnusně šedivožlutá, 
udělala jsem pár fotek a šla jsem domů.
Kvete nám malá rynglička ...
... pod ní hodně starý Narcis a Sasanky.
Houfně začaly rozkvétat ostatní Narcisy.
Tady je vidět, jak prudký a teplý vítr vysušil půdu.
Vykvetly Bledule letní.
Žlutá Primulka a kolem ní Orseje
těch máme na zahradě taky hodně.
Jeden květ Ifejonu, doufám, že se jich ukáže víc.
Taky jsem už před týdnem nasypala "krmení" slimákům. 
Někdo říká, že je na slimáky brzy, 
houby brzy, jsou to šmejdi odolní a řádí na zahrádce už měsíc.
Tady je důkaz, jak si pochutnával na mém žlutém Hyacintu.
Abych nekončila článek slimákem tak něco hezčího.
Příjemný středeční den
a děkuju, že jste navštívili můj blog.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

12 komentářů:

  1. Dobré ráno, u vás už je jaro v plné kráse. A zapršelo, což přeje rostlinkám. Ať se vám tam daří :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně všechno kvete a ti slimáci jsou pěkné potvory. Všechno sežerou. Klívie ti krásně kvete. Mně po letnění předloňské léto, kdy dostala docela zabrat (je zvyklá na domácí stabilitu) krásně vykvetla a nyní hodně zesílila a zmohutněla. Převážet ji na zahradu ale už nebudu a nevím, zda by jí neublížilo horko v lodžii. Tak uvidím, zda se jí zase bude někdy chtít kvést.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, klívie mají rády letnění někde ve stínu. Od té doby, co je dávám ven mi kvetou každý rok🌺

      Vymazat
  3. Libuško, krásné fotky. 👍👍👍 Déšť závidím, u nás ho avizovali už během Velikonoc. Místo toho jen nepříjemný vítr. Až dnes spadlo pár kapek do vyprahlé země.
    Klívii už nemám. Měla jsem dvě. Jednu jsem dala dceři, když chtěla trochu vylepšit pracovní prostředí, poté, co se agentura přestěhovala do nových prostor. Dcera odešla, klívie tam snad zůstala. 😀 Ta druhá sice kvetla, ale měla čím dál tím kratší stopku až nakonec byly květy mezi listy. Vydržela jsem to ještě pár let, podle rad jí přihnojovala a věnovala jí péči. Kvetla pořád jen dole v listech. Nakonec skončila v kompostu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, měla jsem u staré klívie taky květy s krátkou stopkou. Někde jsem četla, že se má víc zalívat a opravdu letos už mám stopky dlouhé, něco na tom bude🌺

      Vymazat
  4. Libby, tvoje zahrádka už je nádherně rozkvetlá. Vždycky se fotkami potěším, ty to s kytičkama prostě umíš. Měj se hezky, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná jarní kvetoucí zahrádka..🌹🌷🌼

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Libuško, krásné fotky.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.