neděle 28. dubna 2024

🌞💖Z Kožuškova

Konečně mají kožušci sluníčkové počasí
 a nemusí lenošit jenom doma.
Brunda si z ošatky udělala polštář.
Kocúři už sondovali,
 jak to je s tím teplem a sluníčkem.
Bětka už si obhlížela starý vřes,
určitě se v něm bude zase válet.
Pěkně si polítali, honili se po zahradě o sto šest.
Celkem jim bylo jedno, kdo vyhrál, hlavně že si polítali.
Prázdné květináče mi hlídá Bětka, 
ale prý mám do nich něco nasadit, že už jí to nebaví.
Hned od pondělí začnu, jsem ji to slíbila.
Jonášek cvičí na vrbě.
Nakonec ještě nezbytná Bětčina kontrola zahrádky.
Krásnou neděli s krásným počasím přejeme všem
a děkujeme, že jste se zastavili u nás na blogu.
💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖

7 komentářů:

  1. Zdravím kožušky, dnes je asi všude hezky, slunečno a teplo. To si nachytají teplých paprsků do kožušků, přeji jim to. Hezké ráno všem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško Jonášek je jako ta "hvězda na vrbě ", jak je ta známá písnička. My se ráno honíme s Fréjou po bytě, jelikož zahradu nemáme a Fréja ven nechodí, ale taky se občas potřebuje proskotačit (a já taky). Přeju tobě aji kožuškom pěknou neděli. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj do kozuskova,moc zdravím a přeji krásnou teplou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím do kožuškova, teploučko je to pravé, co všichni potřebujeme. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně zase teplo. Kožuškům se nedivím, že si to venku užívají.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, vyhřívání na sluníčku už je super. Když jsme byli na zahradě koukám, jak Mazlinka sedí v cibuli a pozoruje obrubník k sousedům. Asi myš. Dala jsem jí vedle řádku desku, aby mi neseděla zrovna v šalotce, které mám méně. Manžel si druhý den všiml, že ji deska nezajímá, rašící cibule je lepší.

    OdpovědětVymazat
  7. Kožušci si to užívají venku a vyhřívají se na sluníčku.👍🐱👍
    Posílám jim pohlazení a přeji hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.