středa 22. května 2024

🌞Máme konečně teplo ...

Sluníčko se střídá s oblaky, ale neprší a tak by to bylo třeba.
Pomrzlé Kapradiny začínají obrůstat , hned to vypadá líp.
Přísavník už se taky dává do kupy, 
hnědé cancourky zmrzlých listů se ztrácejí v zeleni.
Kvete Zimolez, zase je plný mšic, jako každý rok. 
Stříkám je, tak snad to bude dobré.
první letošní květ Klematisu ...
 Poděnka
Černooká Zuzana mi taky začíná dělat radost.
Hrášek už se šplhá.
Rajčátka se taky snaží.
Jahody nezmrzly, už jsem měla i jednu červenou.
Staré Vánoční kaktusy, co přes zimu visí na schodišti, 
 si užívají svobodu venku.
Ten nejstarší od radosti, 
že je na čerstvém vzduchu, ještě vyhodil jeden květ.
Ve venkovním teploměru se nám zabydlela Kutilka.
Po práci se tam vždycky natáhla a odpočívala,
teď už ji vidět není.
Děkuju za návštěvu
a přeju krásný den.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

4 komentáře:

  1. Radostný vzhled na váš květinový svět ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško, hezké fotky u nás včera pršelo hodně chvílemi byl pěkný liják.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem měla kaparadiny úplně omrzlé a už se vzpamatovaly.
    U nás moc neprší. Ale trochu zahrádku zalitou mám.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.