čtvrtek 30. května 2024

🌞🌼Máme krásné dny ...

... sem tam přeháňka, takže je i zalito.
Truhlíky se pomalu rozrůstají.
Ještě to není žádná sláva, 
má být teplo, takže budou za chvíli samý květ....
Všechno jsem dávala ven letos o hodně později než jiné roky.
Šťavel je spokojený.
Po jarních mrazech už není ani památky,
 všechno pomrzlé znovu obrazilo, příroda si umí poradit.
Pomrzlá srdíčka, se nevzdala a znovu vykvetla.
Kvetou Poděnky. 
Někdo si smlsnul na jejich listech.
Mají krásné květy uvnitř, jako z peříček.
Vyplela jsem záhonek pod okny, 
jak mi poručila Bětuška ...
Vyplela Ostružiny ...
... a taky posekla.
Jo a chodník jsem taky dala do pořádku.
Vidíte ji, už zase chodí po zahrádce a hledá mi novou práci.
Ale já, si jdu odpočinout do pergoly, 
natáhnu se na gauč, něco si přečtu a určitě si na chvíli zdřímnu.
To je poleženíčko.
Děkuju všem, 
co se dnes se mnou prošli po zahradě
 a přeju krásný den.
🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼🌞🌼

4 komentáře:

  1. Ahoj Libuško, máš moc krásnou zahradu u nás nepršelo akorát včera jinak prší spíš leje každý den zahrada je tak podmáčená, že se na ni nedá nic moc dělat a plevel roste jako z vody.Preji krásný den u nás už zas prší.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, plevel roste víc jak zelenina i já to tak mám🌺

      Vymazat
  2. Zdravím zahradnici, po dobré práci máš nárok na poleženíčko a možná i trochu spánku. Bětuška asi kontroluje, jak jsi byla pečlivá. Její péče nese plody ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, Bětka mě hlídá pořád i když lenoším, nakuje na mě, že bych už mohla jít zase něco dělat🌺

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.