středa 1. května 2024

🌞🌺Máme tu ...

... Máj💖
Jsem ve svém živlu.
Počasí krásné začala jsem vysazovat truhlíky.
Krásně prokořeněná Lobelka ze zahradnictví Edén.
 Umyla jsem květináče po kytkách, co nepřežily zimu,
Jonášek mi to hned zkontroloval.
Dál budu pokračovat v přesazování.
Každý den přesadím či nasadím něco, 
nespěchám do zmrzlíku mám ještě týden.
Něco jsem zatím šoupla do pergoly, co kdyby se ti tři ještě ozvali.
Vypletý a ostříhaný vřes.
Šuplík ze staré ledničky, príma skleníček.
Hosty mají listy letos hodně brzy.
Na podzim jsem jich kus uryla a dala kamarádce,
nešlo tu už projít, byly jako kola od vozu.
Pohodový den
a všem moc děkuju, že jste se u mě zastavili
 a došli až na konec článku.
🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞

5 komentářů:

  1. Už je Máj, a nastal čas pro přesazování nových přírůstků. Ruce svrbí, už je ale možné je zaměstnat. "Pomáhat a chránit" všechno, co začíná růst a kvést :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Už taky osazuji truhlíky a pevně věřím, že mrazíček si zalezl nejen do šuplíku od ledničky, ale přímo do mrazáku :-).
    Pěkný první májový den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, krásně ti to kvete. 👍👍👍
    Já si dávám s truhlíky na čas, stačilo, že pomrzlo na zahradě kde co. Zítra odjíždíme do Jižních Čech a nechám tady za sebou veškerou práci.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné to tam máte. U nás na Vysočině fučák, nemohla jsem na chatě ani otevřít okna do průvanu aby vyvanula zimní zatuchlina. Pocitově je to na bundu. A podle předpovědi se k větřisku může přidat ještě kápnutí, jinak sucho. A rozkvetlou třešeň na polibek suploval šeřík.Pěkné dny ve zdraví přeje Míla

    OdpovědětVymazat
  5. Moc všem děkuju za komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.