čtvrtek 9. května 2024

💦🌺🌞💦Podíváme se ...

... domů.
Vánoční kaktusy se zbláznily.
Na vánoce krásně kvetly a teď si daly repete.
O vánocích nekvetl červený, 
pak jsem zjistila, že stál ve vodě, 
nechala jsem ho delší dobu na suchu,
 on se mi odměnil a to přelití mi odpustil.
Květy už pomalu odkvétají.
Až odkvetou, hned je dám letnit, 
budu doufat, že na vánoce budou zase dělat parádu.
Nahoře v patře mi dokvétá Klívie.
Každá má květ. Letos kvete pozdě, většinou začíná kvést přes vánocemi.
 Ve verandě už netrpělivě čeká Mandevila,
 až bude moct vyrazit ven.
Taky jsme doma dávali nový koberec.
Bětka to všechno řídila a moc se jí líbil tem binec v kuchyni a všude.
Ten starý jsme dali nahoru na schodiště ...
Dcera, zeť a samozřejmě i Maty hodně pomohli. Vlastě Pepan pomáhal jim.
Po práci jsme si dali venku kávu a něco k tomu.
To jsme se už vlastně dostali zase ven na zahradu,
ale o tom, co je tam nového si zase napíšeme příště.
Príma čtvrteční den
a všem děkuju, že jste si udělali čas a zastavili jste se u nás.
💦🌺🌞💦🌺💦🌞💦🌺💦🌞💦🌺💦🌞💦🌺💦🌞💦🌺💦🌞💦

15 komentářů:

  1. Ahoj Libuško,kaktusy máš nádherný u vás se pořád něco děje, ještě, že máte Bětku,aby dohlížela .Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, Bětka všechno řídí, myslím že i o ty kaktusy se postarala ona🌺

      Vymazat
  2. Krásně se kaktusy předvedly. Taky je v plánu nový koberec do obýváku, jenže kdy to bude, toť otázka !
    Kdyby bylo jen na mně, tak je to hned, ale......... :-)
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani o novém koberci jsem toužila už několik let, ale Pepan furt, že je ještě dobrý, no chlap. Loni když jsme dělali podlahu v kuchyni, vrtal díru pro nový práh a namotalo se mu vlákno z koberce na vrtačku a kus ho vypáral. Už nepindal a s novým kobercem souhlasil asi i proto, že nám vraceli peníze za elektriku🌺

      Vymazat
  3. Velká práce je za vámi a oddych na zahradě - docela vás chápu. Sladká odměna je zasloužená. Hezké ráno a celý den :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kaktusy 👍🌸 a příjemné posezení při kafíčku..👍 Pěkné dny přeji

    OdpovědětVymazat
  5. Libby, vždycky obdivuji tvůj žlutý kaktus, ten se vidí málokdy. Měj se hezky, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, byla jsem moc ráda, když jsem ho tehdy dostala, neznala jsem ho. Loni už jsem ho viděla i u nás v květinářství🌺

      Vymazat
  6. Libuško, vánoční kaktusy ti opravdu nádherně kvetou. Mně vykvetly poprvé v listopadu a podruhé koncem března. Už je chystám na letnění, pobyt na zahradě jim svědčí.
    Měj prima dny. 🍀🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, taky kaktusy letním. Někdy kvetou i dvakrát, ale ne tak moc jako letos🌺

      Vymazat
  7. Vánoční i velikonoční kaktusy mě letos moc radosti neudělaly, za to červený fylokaktus mě ohromil. Když jsem přijela z chaty a vlezla na půdu, skvělo se na něm zhruba dvanáct květů o velikosti cca 8 - 10 cm. Většina už odkvetla, vydrží tak dva dny, ale ještě má pár poupat. Jsem zvědavá kdy mi začne kvést ten který jsem dostala od jedné blogerky, měl by být buď bílý nebo růžový. A po desítkách let mi začal kvést sloupový kaktus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, kaktusy moc ráda nemám, kvůli trnům, ale vánoční ty ráda mám🌺

      Vymazat
    2. Tak fylokaktus moc trnů nemá, ne že by byl úplně bez trnů, ale má takové maličké. U nás jsou kaktusy spíš záležitost chlapa. Tedy on si je koupí a já se o ně musím starat.....

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.