pondělí 24. června 2024

🍒Pro lepší náladu


Lásko, nevadí ti, že jsem starý?
Mě spíš vadí, že si můj starý ...
🍒
Jak ten čas utíká ...
Nedávno se můj krém jmenoval Nivea,
 teď se jmenuje Voltaren.
🍒
Ráda mávám na cizí lidi,
protože mě baví představa,
že pak celý den přemýšlejí,
 odkud mě znají.
🍒
Dva policajti se vypravili do divadla.
Jeden prohlíží program a sděluje druhému:
"Tak druhé dějství této hry se odehrává po pěti létech ..."
"A píšou tam taky jestli lístky zůstávají v platnosti?"

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

4 komentáře:

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.