středa 26. června 2024

🌺🌞Zahrada se mi ...

... tentokrát sekla moc dobře, 
nebylo vedro, sluníčko bylo pod mrakem,
 tráva nebyla moc vysoká, prostě paráda.
Kvetou kopretiny, letos jsou vysoké skoro jako já.
Až na fotce jsem si všimla, že tam letí náš čáp.
Hnízdí kousek od obecního úřadu. 
Starostka je v očekávání, tak aby to neměl daleko.
Na Ismene už rozkvétá další květ.
Začínají Třapatky, to bude zase zahrádka krásně barevná.
Řebříček Bertrám září do dálky ...
Pokojovky už jsou taky na letním bytě a jak si libují. 
Mají svůj koutek, 
kde svítí jenom slabé ranní sluníčko a to se jim vyhovuje.
Nebojte, už pro dnešek končím. 
Vím, že jsem vás zase zavalila kytkami, 
ale když ono jich za poslední dny tolik rozkvetlo ...
Tak dobře, jednu poslední z posečené zahrady a zítra budeme pokračovat.
Děkuju všem, co došli až na konec článku.
Přeju pohodový celý den všem mým návštěvám.
🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞🌺🌞

6 komentářů:

  1. Libuško,máš krásnou zahradu.Mně pořád chybí,ale mám aspoň lodžii,kde mi dělají radost také kytičky.
    Čápy sleduji pořád,po operaci jsme to vydržela akorát ty dva dny. Nemohla jsem se dočkat.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Je fajn, že máš zálibu nejen v opečovávání kytek, ale i ve focení. Takto jsme s tebou často mezi kytkami a kdo nemá zahrádku, potěší se u tebe. Děkuji a ať se ti daří i dál :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, to já se ráda kochám vaší zahradou a vždy vzpomínám na prázdniny u babičky a dědy. Babička měla taky tu zahradu jak " ze žurnálu ". Ranní procházky ještě v noční košili, zobnout angrešt, rybíz nebo třešni a když byly letní jablka, ty byly nej....snídaně venku na lavičce..jak ráda na to vzpomínám. A ta vůně kytek a posečené trávy .. prostě léto jak má být. Těším se na další fotoreportáž, mějte se hezky a ať vám ty kytičky pěkně kvetou, Blanka Příbram

    OdpovědětVymazat
  4. Když se zahrádka poseče, tak všechno tak krásně vynikne. Ty tedy máš bohatou a krásnou květenu, radost pohledět.
    Měj se !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, těch barviček, tvoje zahrada vždycky potěší. Jen jsem se lekla těch rukavic, myslela jsem, že došlo k úrazu, pá 😉😀🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
  6. Všem moc děkuju za milé komentáře🌻

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.