sobota 6. července 2024

🌺Letos ...

... se mi podařilo na Šuškardě vyfotit Babočku síťkovanou.
Jiné roky mi nechtěla otevřít křídla.
Dlouho mi pózovala, jako by se chtěla napravit loňský rok.
Klidně se podělila o svačinu s včelkou.
Okáč prosíčkový si vybral k obědu Kolotočník.
Schoval se mi do stínu, ale našla jsem ho.
Tento je celý oškubaný, asi se dostal do pacek Bětce ...
Okáč luční se spokojil s Třapatkou.
Šuškarda šmakovala i Žluťáskovi řešetlákovému.
Kohoutkem chalcedonským taky nepohrdnul.
Soumračník rezavý si prostřel na Hvozdíku bradatém.
Bělásku tu lítalo hodně, ale neposeděli, 
jenom cucli a už letěli na jiný květ.
Pořád byli v pohybu.
Jednomu se mně zželelo, chvíli počkal, než ho cvaknu.
Další radost mi udělal Okáč bojínkový.
Jiné roky tady byl pořád, ale loni jsem ho tu neviděla vůbec.
Jsem mu vděčná, že si vzpomněl na naší zahradu 
a zastavil se na návštěvu.
Letos asi měli u nás na zahradě slet.
Toto všechno je z jednoho dne, jindy tam není žádný.
Brzy ráno jsem našla ještě spící Pernatušku trnkovou.
Děkuju všem, 
co se přišli podívat na návštěvníky naší zahrady.
Mějte všichni príma sobotní den.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

4 komentáře:

  1. Když u vás mají takto prostřeno, tak tam létají na chutné cucnutí. I já jsem sem přišla nasát barvy i tvary ve vaší zahrádce. Díky a pěkný den přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Motýlů jsem u nás zatím na kytkách moc nezaznamenala. Šuškarda mi ještě nekvete, ale myslím, že dlouho to trvat nebude.
    Včera bylo pořádné horko, ale docela vítr. V noci i teď lehce poprchává.
    Neděli v pohodě přeji !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Máte na zahradě pěknou škálu motýlů. Pořídila jsi pěknou reportáž. Tak mám pocit, jak se koukám z okna, že právě Pod horami prší.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za vaše komentáře🌻

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.