úterý 30. července 2024

🍅Okénko do kuchyně 486.

Polívku si uvaříme pohankovou se zeleninou.
Brzy ráno si opět vyjdeme na zahradu najít něco k obědu.
Dlouho jsme nehledali.
Uřezali jsme dva patizony jeden bílý druhý zelený.
Dvě salátovky okurky ...
Ještě utrhneme kytičku zeleniny do polívky.
Smažený patizon obalený v kukuřičné strouhance nemá chybu.
 A když je k němu brambor a okurkový salát se zakys.smetanou, 
je to nebe v hubě.
Měli jsme toho hodně, ale pojídali jsme je ještě celé odpoledne a pořád křupaly
i když už byly studené.
O víkendu jsem ke kávě upekla jogurtový koláč s tvarohem a švestkami.
K večeři rajčatový salát, ten můžu pořád.
Děkuju všem, 
co se dnes přišli podívat do mého kuchyňského okénka.
Pohodový celý úterní den.
🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅

8 komentářů:

  1. Patizony jdou upravit na mnoho způsobů a pokaždé se kuchařce odmění chutí i vzhledem. A malé nakládané jako okurky - nemají chybu. Dobrou chuť - dnes už jen z pohledu na včerejší jídélko ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, nakládané jako okurky? Nepleteš si to s cuketou?🌻

      Vymazat
  2. Patizon jsme ještě nikdy na talíři neměli. Nějak jsem se k němu blíž nedostala. Jak vidím, tak to budu muset zkusit. Okurkový salát se zakys. smetanou jsme dnes taky jako přílohu k obědu měli. Letos mám pěknou úrodu salátových okurek.
    Hezké dnešní odpoledne, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, patizon je v kukuřičné strouhance velká dobrota, lepší jak maso🌻

      Vymazat
  3. Dobrý den paní Libuško, sbíhají se mi sliny při pohledu na váš patizon. Prosím o radu, kukuřičnou strouhanku si kupujete někde hotovou nebo si drtíte kukuřičné lupínky? Moc děkuji za odpověď.
    Eva z Ostravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, kukuřičnou strouhanku kupuju ve zdravé výživě, ale už jsem ji měla i z Kauflandu. Musí tam být napsáno křupavá, dávám do ní ještě sezamové semínko🌻

      Vymazat
  4. Snad se deště dočkáme zítra.Floxy máš krásné.Já je fotila u sestry na zahradě,má jich také dost.Vždy si vzpomenu na babičku.Patizony miluji.Snad mi dá snacha.
    Libuško,hezké dny

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.