středa 21. srpna 2024

💦Jak už jsem ...

... tu psala v sobotu se zatáhlo a začal padat můj
 a nejen můj, vytoužený déšť.
Jednu chvíli pršelo docela hodně.
Naplnily se nám všechny sudy i barel.
To se stalo letos podruhé. 
Mokrý venkovní parapet je u nás vzacností.
Dokonce se kousek pod námi vylil potok a nadělal pěknou paseku.
Déšť jsem si přála, ale toto ne.
Vlevo je vidět MŠ hned naproti za velkým domem je Kožuškov,
ještě, že jsme trošku na kopečku.
Dobře, že máme ty hasiče ...
... cestu umyli a všechno uklidili.
Fotky jsou ze stránek naší obce.
💦
Ráno byla zahrádka svěží ...
Kapradiny jsou akorát na ostříhání.
Nevadí, stejně byly spálené od sluníčka.
Opět ožili rezaví slizouni.
Jeden dokonce nocoval ve verandě na botníku.
Za nocleh zaplatil cenu nejvyšší.
Voda, co byla na plachtě bazénu skončila u stromů. 
Musíme si vážit každé kapky.
Déšť probudil tečkovanou Kanu, ta do rána vykvetla
Odpoledne už bylo zase krásně.
V noci na pondělí opět sprchlo,
včera ráno mírně mrholilo, odpoledne už bylo krásně.
💦💦💦
Príma středeční den
a všem děkuju za vaši návštěvu.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

8 komentářů:

  1. To je krásy, déšť byl už potřeba. Některé sestavy tvých květin jsou jako od architekta. Příjemný den :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty jsem ráda, že se ti moje zahrádka líbí🌻

      Vymazat
  2. Libuško, moc deště škodí a u vás toho bylo až moc. U nás dnes bouří a občas zaprší, má to pokračovat až do večera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčárinko, teď má být zase dlouho krásně teplo a bez deště, dobře že se nám sudy naplnily🌻

      Vymazat
  3. Když je dlouho sucho,přejeme si déšť,když dlouho prší,tak je to také špatně,holt příroda si nevybírá.Ale tvé kytičky jsou pořád hezké,za sucha i za deště..🌼🌹🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to jsme my lidé, furt se nám něco nelíbí. Příroda si dělá chce a my s tím nic neuděláme, můžeme jenom brblat🌻

      Vymazat
  4. U vás déšť docela zařádil.U nás pršelo a bouřilo pěkně,ale bez škod.Až v telce jsem se dozvěděla,že jsou škody i u nás v kraji.Hlavně na Frýdlantsku,Ale to je od nás daleko.
    Hezký den Libuško

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, tady pod námi se potok často vyleje. Jsou tam jenom roury, teče kousek pod cestou. Když moc prší ucpe se a je pohroma hotová ... 🌻

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.