čtvrtek 1. srpna 2024

🌞Měli jsme ...

... vzácnou návštěvu.
Přiletěla k nám Babočka bílé C.
Nejdříve jsem si říkala, co je to za oškubaného motýla.
Jak začal mrkat křídly došlo mi, kdo je u nás na návštěvě.
Ujistilo mě i zřetelné céčko.
Dokonce se mi zapózoval i v letu.
Je to jeho druhá návštěva naší zahrady, 
poprvé tu byl před pár lety, takže jich tu asi moc není.
Pózoval mi dlouho, dobře jsem si ho prohlídla.
Večer nádherně voní Durmany,
je to opojná vůně.
Za ranního sluníčka.
Děkuju všem, kdo jste dnes přišli na návštěvu
a přeju klidný a pohodový první srpnový den.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

3 komentáře:

  1. U vás to asi pořád voní jako v zahradnictví. A ty barvy! Už aby zase trochu zapršelo - jen tak zahradnicky, aby se všechno osvěžilo a napilo :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavě krásný motýl. Durman jsem nikdy neměla. Kamarádka ano a taky ji vždy kráásně kvete.
    Měj se hezky!
    Hanlka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju za komentáře🌻

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.