středa 4. září 2024

🌻Pořád ...

... je teplo na koupání.
Listí padá docela rychle pod nohami to šustí, jako na podzim.
Jonatánu letos na stromě není moc, ale zase jsou hezčí a větší.
Po dlouhé době se nám urodily na lískách oříšky.
Každý den sbíráme 
a když je veliký vítr, tak je jich na zemi jak naseto.
Mám radost, že mi opět kvetou staré vřesy.
Další květ Kany, letos skromně.
Šrucha se mi vysemenila do kyblíku k rajčeti.
V pondělí ...
... a včera.
Chtěla jsem spočítat květy, ale nedopočítala jsem se ...
... i když jsem se snažila na to jít ze všech stran.
Krásný středeční den
a všem vám děkuju, že jste se zastavili u mě na blogu.
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

5 komentářů:

  1. Těším se s tebou vaší úrodou i novými květy. Podle snímků to vypadá, že zatím i bez vody si vystačí. Hezký den přeji :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Já se jezdím koupat k dceři.Panelák už máme, jak pec rozpálený.
    Na zahradě máš pěknou úrodu a těch oříšků.Hezký den Libuško

    OdpovědětVymazat
  3. Mně taky kvetou staré vřesy, o kterých jsem si myslela, že jsou na odpis. A lískače mám letos také. Ne tedy na naší zahradě, ale při cestě pod zahradou je líska, nikdy jsem si nevšimla, že by měla ořechy a letos ano.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. To musí být večer z toho durmanu vůně! Já jeden den nesbírám a druhý oříšky hrabu hráběmi jak suché listí. Je jich letos zase šíleně moc. To jsem vůbec nečekala potom co mrazy tak poničily veškerou úrodu.

    OdpovědětVymazat
  5. Všem moc děkuju za vaše komentáře.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.