pondělí 2. září 2024

🍔Pro lepší náladu


"Už nemůžu ... jsem plná ...
můžete mi to zabalit?"
"Ale to je švédský stůl!"
"Zabalit! Mě nezajímá odkud máte nábytek!"
🍔
Žena mluví s manželem:
"Sakra, musíš pořád zívat, když s tebou mluvím?"
"Já nezívám, jenom jsem chtěl taky něco říct."
🍔
Ptá se šéf zaměstnance:
"Co děláte v neděli?"
"Nic:"
"Tak vás upozorňuju, že je teprve pátek!"
🍔
Vezl jsem rodiče na výlet a jeli jsme okolo McDonaldu.
Otec říkal, že má chuť na Big mac,
Máma chtěla Big Tasty.
Tak jim povídám:
-Doma je chleba, sýr a salám- a jel jsem dál.
Na ten okamžik jsem čekal 40 let.

🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔

5 komentářů:

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.