pondělí 9. září 2024

💦Pro lepší náladu

Nedávno mi říkala moje žena, 
že si už nemůžeme dovolit utrácet tolik peněz 
za moje pivo.
Tak jsem ji řekl, že utratila dva tisíce za voňavku
 a já se mám uskromnit?
Ona odpověděla, že to přeci koupila proto, 
aby se mi líbila.
Řekl jsem ji, že od toho jsem měl to pivo ...
💦
Přijde podnapilý student na zkoušku z chemie.
Vytáhne si otázku:
"Rozdělení sacharidů(cukry)."
Sedne si a napíše:
"Krystalový a moučkový"
a odevzdá to zkoušející profesorce.
Ta mu na to říká:
"Když napíšete ještě blbější rozdělení, 
tak vám tu zkoušku dám."
Student si sedne a napíše:
"Vanilkový a skořicový."
💦
Na náměstí zloděj vykrádá obchod.
Jdou kolem dva policajti.
Jeden strčí do druhého a zašeptá:
"Do háje za chvíli nám končí směna ...
když si představím ten výslech, zápisnici vyšetřování ..."
"Máš pravdu," vzdychne si druhý a navrhne:
"Víš co, přidej do kroku, ať si nás nevšimne ..."
💦
Doktor: "Pane Nováku, 
konečně jsme dostali výsledky vašich testů.
Je to sice divné, 
ale máte zároveň ptačí a prasečí chřipku."
Novák: "Jak je to možné?"
Doktor: No, může to být tím, 
že jste se svým ptákem prováděl pěkné prasečiny ..."

💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

4 komentáře:

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.