pondělí 22. prosince 2014

Nová blogerka ...

... aneb jak to všechno začalo.
Můj první blog, který jsem navštívila byl Marija Kes.
Dostala jsem se na něj přes kamaráda na Facebooku.
Byla jsem z něj nadšená, teda z blogu, ne z kamaráda.
Moc se mi líbil také Veruneečka blog a další ...
✨✨✨
Postupně jsem poznávala další blogy a zatoužila mít svůj.
Pak jsem si ale řekla, co bych tam vlastně psala, vždyť to vůbec neumím.
Svůj blog jsem tedy zavrhla.
Potom jsem začala docela víc fotit a myšlenky na blog se mi vrátily.
(To bylo asi po třech létech po seznámení s cizími blogy.)
Vždyť bych tam mohla dávat fotky a podělit se s ostatními
a né je ukládat na flešku, vlastně k ničemu.
Tak jsem si založila "Blog" ...ale po pár minutách,
jsem došla k názoru, že na to asi nemám a rychle ho zmazala - zbabělec.
Byla jsem už tak nahlodaná, že jsem na to musela pořád myslet.
Luďka mi napsala -založ si blog, to je fajn, poznáš nové kamarády.
Večer, když jsem usínala, jsem přemýšlela, založit ... nezaložit ...
v hlavě jsem si sumírovala co bych tam dala, napsala a tak ...
No zkrátka, ráno v neděli 22.6.2014 jsem si "ho" založila.
Kupodivu bez problému, všechno jsem pochopila, jak a co ...
V hlavě už jsem měla dávno představu jak by měl můj blog vypadat.
Nikdo mi doma neradil, vlastně se v blogování nikdo nevyzná.
Akorát Babsy mi poradila ať dávám menší fotky a taky jak si nastavit počitadlo.
Počitadlo, byla jediná věc se kterou jsem si nevěděla rady, ani podle návodu ...
Prostě nepočítalo. Teď se musím smát, jak bylo jednoduché ho nastavit.
Počitadlo mě začalo počítat od 14. července, 
skoro po třech týdnech od založení blogu.
7. srpna 2014 jsem měla první tisícovku návštěv
nemohla jsem uvěřit, že se už tolikrát ke mně někdo podíval.
Pak přišla sem tam nějaká pochvala,
poznala jsem tu milé lidi a je mi s vámi bezva.
Už mám za sebou první půlrok blogování a musím obdivovat ty z vás,
které už tu jsou spoustu let.
Dnes mám půl roku za sebou a na počitadle 15 000 návštěv.
Myslím, že je to docela slušné na to, jak jsem si nevěřila.
Vím, že třeba taková Verunka to má za necelý týden,
ale já jsem vám za tohle čísílko moc vděčná ...
Milé cérečky a možná i ogaři, jsem moc ráda za to,
že ke mně chodíte a taky třeba zanecháte komentář.
✨✨✨
Pozítří nám začínají Vánoce
a já bych vám chtěla popřát hodně pohody,
klidu a hlavně, aby jste je prožili mezi svými blízkými,
které máte rádi a je vám s nimi dobře.
✨✨✨
Krásné a pohodové pondělí
a děkuju, že jste si i v tom předvánočním shonu udělali čas
a ke mně nahlédli.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.