sobota 27. prosince 2014

Střípky z vánoc

Vánoce máme definitívně za sebou ...
Girlanda v kuchyni a malý stromeček v jídelně.
Štědrovečerní salát se chladil na verandě.
Můj cinkací stromeček,
který mám už snad padesát let.
Přinesl mi ho Mikuláš, když jsem byla ještě hodně malá.
Vánočky už jsou dávno zbaštěné.
Vzhledově nic moc, ale na chuť se mi povedly ...
Náš Bělobřušek měl celé vánoce na háku,
Sem tam došel k misce, nebo ke dveřím, když nutně potřeboval ... 
Pak zase šup na lávku a spokojeně odfukoval celé vánoce.
Stromeček v obýváku a něco na zub ...
Včera ráno nám vydatně sněžilo,
ale bohužel jenom asi deset minut.
Brunda přišla z venku
a ještě má na kožušku vločky sněhu.
I miciny mají vlastní stromeček,
taky pochází ještě z mého dětství.
Vyšli jsme si na procházku
a tady je betlém a pár světýlek u různých domů.
Když jsem fotila sousedův dům, objevila se mi tam i naše Brunda.
Po cestě se k nám přidala krásná chlupatá micinka.
Šla s námi asi deset minut a nechtěla se vrátit.
Musím se přiznat, že už jsem si představovala,
jak ji doma kartáčuju kožušek.
Nakonec jsme se museli vrátit i s Micinkou.
Zůstala sedět u jednoho domu
a v cestě s námi už nepokračovala.
Byla jsem ráda, protože by někomu určitě chyběla.
No a Cvalíček nám málem vyvrátil stromeček v obýváku,
ještě že ho máme uvázaný.
Tak a teď se zase budeme těšit na Silvestra,
i když já ho moc nezbožňuju.
Mějte se hezky
a moc děkuju za vaší návštěvu
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.