pondělí 29. prosince 2014

Tak to jsem já III.

Zase vám ukážu pár fotek
z mého útlého mládí.
Tady mi byly už čtyři roky.
U babičky na Hukvaldech.
Na další fotce jsem s mladší sestřenicí.
Tuhle fotku mám moc ráda, jsme tam takové načančané,
asi jsme šli na nedělní procházku.
Marci tam vypadá jak panenka ...
Jo a ta panenka mezi námi je moje,
jmenovala se Helenka a nebyla ani mrkací ani česací vlasy neměla.
A já po té "mrkačce" tak toužila a nikdy jsem ji nedostala.
Ale jak se mi narodila dcera,
tak jsem hned šla koupit mrkací panenku s vlasy.
O šest let později
To bylo ještě naproti našeho domu na kopečku,
fotbalové hřiště, teď tam máme MŠ.
S bráchou
S tetou a moji nejmilejší sestřenicí u babičky na Hukvaldech.
S kočárkem před novou králikárnou.
No a touhle fotkou už skončím.
Mějte príma den
a děkuju za návštěvu
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.