pondělí 26. ledna 2015

Sněhové kočičí ...

... zpravodajství.
V sobotu a v neděli nám konečně sněžilo
a to celé dny i noci.
No jasně,
že jsem si konečně přišla na své s odhazovánm sněhu.
Chodníčky to je moje.
O půl sedmé bylo hotovo,
ale pak jsem musela celý den odmetat, protože chumelilo dál.
Kocour na okně čeká, kdo bude dnes vrátný,
honem mu běžím otevřít, ať nám chudák nezmrzne.
Nedělní siesta Bělouše a Brundy.
Já vím, postrádáte Cvalíčka.
Tak ten se uvelebil v pokojíku v posteli
a " hubou ke zdi, Velebnosti"
Už jsem vám pověděla co jsem měla na srdci.
Přeju vám pěkný den,
děkuju za návštěvu
a mějte se príma

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.