neděle 26. července 2015

Ráno jsem si přivstala ...

... a šla obírat rybíz na marmeládu.
Obírání mě baví a taky mám ráda ta časná rána, když je venku ještě klid.
Pár kuliček ještě nechám, ať je co vrazit do pusy.
Každý večer si stoupneme k rybízu nebo angreštu
a cpeme se, máme heslo: "K lacinému stravování, dary lesů vod a strání." 
Za chvíli je mísa plná a jdeme ještě na bílý rybíz.
Černy jsme už po večerech ozobali.
Další miska plná a jde se vařit marmeláda.
Čáry máry fuk a je hotovo, jenom nalepit štítky.
Ta růžová je z bílého rybízu a na barvu trošku červeného.
A můžeme odnést do sklepa ...
Príma den a děkuju za váš čas,
který jste u mě strávili.
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.