pondělí 26. října 2015

Čínský oves

Pokojovku Čínský oves mám už hodně let
a taky mi už pár let nekvetla.
Chtěla jsem ji vyhodit.
Na jaře jsem ji dala ven, jako každý rok
a že už ji na podzim domů brát nebudu, ale ona se umoudřila.
Nejprve jsem zahlídla malé špičky ...
Pak se objevil dokonce třetí květ ...
Tady už je schovaný před mrazem na verandě ...
Doma v teploučku na poličce rozkvetl ...
Květ úplně rozvinutý
Květ focený zespodu.
Tady už jsou v akci všechny tři květy. 
Děkuju všem, kdo došel až sem.
Přeju příjemné pondělí a celý nový týden
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.