čtvrtek 26. listopadu 2015

Co mi doma kvete ...

... nebo kvetlo.
V září krásně kvetl Angínovník
Tady už jsou na angínovníku semínka.
Taky mi už kvetl bílý vánoční kaktus, letos už v říjnu.
Ale ještě má pořád pupeny ...
Růžový vánoční kaktus už je taky samý květ ...
Psala jsem tu, že mi kvete čínský oves a dávala jsem i fotky.
Zjistila jsem, že má další dva květy, takže celkem pět.
Asi jsem ho hódně vyděsila, když jsem mu řekla, že ho vyhodím.
Ale to není všechno, začal mi kvést i v druhém květináči.
Zatím má jeden květ, uvidíme jestli budou další ...
Tak už vím, jak na nekvetoucí kytky. Pohrozit a hned kvetou.
Děkuju za návštěvu
a přeju všem návštěvám pohodový den
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.