sobota 23. ledna 2016

Krásná zima ...

Sněhu sice nejsou fůry,
ale každý den trošku připadne
a je pořád krásně bílo.
Zazimovaná pergola z novou střechou čeká na jaro, až ji někdo udělá okapy, snad se dočká.
Nemyslím jara, ale těch okapů.
Zatím si v ní dělá mejdany Cvalíček s kočkama z celého okolí.
Bazén taky odpočívá pod sněhovou peřinou ...
Sníh se krásně třpytí a mě už mrznou ruce, je -16°C
Rychle ještě doplnit krmítka ...
Už se začínají slítávat k večeři.
... a šup do tepla s vůni hyacintů.
Růžový má u každého květu ještě jedny pupeny,
takže bude kvést znovu.
Už došlo s čajem i na mě.
Když je mi zima tak jim nepohrdnu.Ten červený mi moc chutná ...
Mrkněte se do krmítka v Makově živě TADY
Děkuju všem, kdo došel až sem.
Přeju krásnou a pohodovou sobotu
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.