úterý 26. ledna 2016

Okénko do kuchyně 43.

Dnes bude taková pravá zimní polívka,
aspoň podle mě v létě ji nedělám, zelňačka s klobáskou a smetanou.
Ještě si dáme palačinky, nebo jak my říkáme amolety.
Někdo je dělá jako moučník, ale my je míváme jako hlavní jídlo.
Já je mám ráda holé bez marmelády, vždycky se najím už u smažení.
Tady je jedna s jahodovou marmeládou a druhá s meruňkovou.
O víkendu jsem pekla makové ježky,
moc jim ty bodliny nestojí, tak příště.
Ježci se u nás dlouho neohřáli,
to bude asi tím, že už jsem je dlouho nedělala.
Mějte krásné úterý
a děkuju, že jste se zastavili
☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.