pondělí 25. ledna 2016

Vtipy na čtvrté lednové pondělí

"Jak si přišel k té modřině pod okem?"
"Včera jsem tahal dívku z vody a přišla manželka a praštila mě."
"To je divné, odkud si ji tahal z řeky nebo rybníka?"
"Z vany."
💦
Jednoho dne se na malém městě v řeznictví objeví mladá žena s miminkem v náručí
a říká řezníkovi, že to dítě je jeho a co s tím on udělá.
Řezník nakonec souhlasí s tím,
že dokud chlapec nevyroste, bude žena dostávat maso zadarmo.
Řezník počítá dny i roky a když je mladíkovi,
který chodil pro maso, přesně osmnáct povídá mu:
"Tady máš a řekni matce, že tohle je poslední maso,
které dostane zadarmo.
A koukej jak se bude tvářit.
Synek doma všechno vypoví a tak mu matka říká:
"Běž ještě do krámu a řekni řezníkovi,
že jsem měla osmnáct let zadarmo taky mlíko, zeleninu a pečivo
a koukej, jak se bude tvářit."
💦
Přiběhne sestra za matkou představenou a křičí:
"Matko představená, matko představená,
v klášteře je muž!".
Jak si to zjistila, milá dcero?
"Na záchodě je zdvižené prkýnko!"
💦
Přijde promrzlý lyžař domů a mumlá si: "Co jsem to jenom chtěl, najíst se?"
A tak se nají, ale stále to není ono.
" Že by napít?" Napije se, ale pořád není spokojený.
" Hmmm, dát si sprchu?"
Ale ani poté, co se ohřeje pod sprchou, není spokojený.
"Už to mám, sundat lyže!"

💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.