neděle 28. února 2016

Není jak v pelíšku ...

Cvalíček už mi zase uklízí na poličce ...
... děsně mu tam ty krámy zavazí ...
Kdyby mohlo být po jeho, tak to všechno smete packou na zem
a natáhne se, jak dlouhý tak široký.
Tady jsou vzácně pospolu.
U nich není zvykem, aby spali v jednom chumlu.
Naši bývalí kožušci vždycky spali pěkně nahromadě, ale tihle tři, né.
Čípak to jsou nožičky?
Přece Lilinky, Brunda má konec ocásku světlý.
V posteli je to přece pohodlnější, to už ví i Lilinka a čeká na mě.
Brundě už se také zdají sladké sny.
Cvalíčkovi taky došlo, že na měkkém je lepší poleženíčko.
No nic, tak já si půjdu lehnout na parapet.
Nedělní kožuškový zpravodaj je u konce.
Krásnou neděli přeju všem návštěvám
a děkuju, že jste se u mně zastavili.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.