pondělí 29. února 2016

Vtipy na páté únorové pondělí

Vystěhovává se Roubíček ze Sovětského Svazu.
Na hranicích mu celníci najdou v kufru bustu Lenina.
Ptají se: "Co to je?"
"To se ptají špatně, "povídá Roubíček, "Měli by se zeptat, kdo to je?
To je Lenin! Zachránce proletariátu celého světa, zakladatel mé milované vlasti,
Sovětského Svazu, génius, který naplnil Marxovy myšlenky..."
"Dobře, můžete jít...", říkají celníci.
Na izraelské hranici celníci znovu najdou Leninovu bustu a ptají se ho:
"Co to je ?"
"To se ptají špatně," povídá Roubíček, "měli by se zeptat, kdo to je?
To je Lenin! Šílenec, co přivedl polovinu světa do chudoby,
největší zločinec dvacátého století, ...."
dobře, dobře, můžete jít..." říkají celníci.
Roubíček přijede ke svým příbuzným, vybaluje si věci. Jeho synovec si všimne
Leninovy busty a ptá se:
"Strýčku, kdo to je?"
"Ale to se ptáš špatně, synovče, měl by ses zeptat, co to je ? .
"To je pět kilo neprocleného zlata!"
💥
Na hřbitovní zdi sedí dvě kostry.
Okolo prochází třetí a ty dvě se ptají: "Tebe neznáme. Na co jsi umřel?"
"Já jsem neumřel", povídá ta třetí, "já jsem dělník a jdu z odpolední.
💥
Sejdou se tři psi u veterináře - pitbull, ovčák a doga.
Ovčák a doga se ptají pitbulla: "Hele proč jsi tady?"
Pitbull: "Ale, soused měl malý děcko, takovýho hajzla,
pořád mě kopal, tahal za uši, tak jsem mu utrhl nohu…"
A ti dva psi na to: "Co s tebou bude?"
Pitbull: "No co, injekce a smrt…"
A pitbull se ptá ovčáka: "Proč jsi tu ty?"
Ovčák: "Ale, pošťačka na mě házela noviny, tak jsem ji jednou chytil za ruku a utrhl prsty…"
Ti dva psi zase: " Co s tebou bude?"
Ovčák: "No co, injekce a smrt…"
Pitbull a ovčák se podívají na dogu: "A co ty?"
Doga: "Ále, moje panička pořád vytírala podlahu,
prostě pořád vrtěla zadkem, tak jsem na ní skočil a …"
A ti dva: "Takže taky injekce a smrt, co?"
Doga: "Néé, jenom obroušení drápků !"
💥
Ona: Miláčku?
On: ano?
Ona: sundáš mi tričko…
On: anoo!
Ona: …a podprsenku…
On: jistěěě!
na: …a kalhotky taky?
On: Jasněěě!
Ona: jo a prosím tě, kolíčky nech na šňůře
On : 😳

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.