pátek 25. listopadu 2016

Vyšlápla jsem si ... 3.

Firmu jsem s úspěchem našla,
vyřídila co jsem potřebovala a jdeme domů.
Jdeme stejnou cestou kolem zámku ...
Míjíme pěkné vily ...
... ale i polorozpadle ...
Vždycky si říkám, kdo tu asi bydlí,
třeba nějaká stará babička co už nemá sílu na opravu, kdo ví ...
I nové domečky tu jsou ...

A jsme zase u zámku ...
Cestou míjíme i několik soch.
Josef s Ježíškem
Soch je tu víc, ale začínalo poprchat a nebyly moc podmínky pro focení.
Socha sv. Libora, jenž měl podle legendy schopnost uzdravovat.
Stál u kruhového objezdu a za pár dní,
co jsem ho vyfotila se přestěhoval k mostu přes Bečvu.
Bylo to prý jeho původní místo.
Jednou někdo vylezl nahoru, až k ceduli
a písmenku P přidal nožičku a udělal z něj R ...
To byla perlička na konec ...
A kde že jsme to vlastně tři pátky putovali?
Objednat přesklení plastového okna, které bylo prasklé.
Už je to měsíc a okno stále ještě nemám přesklené,
kdybych ho měla rozbité úplně, asi by jsme ho museli zazdít jinak by jsme zmrzli.
Děkuju za doprovod až za město
a přeju príma pátek
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.