středa 25. ledna 2017

Pomalu mizí ...

... myslím tím sníh, fotky jsou z neděle.
Svítí u nás sluníčko a vypadá to, jakoby už jaro klepalo na dveře.
Houby, to je jenom klamání nepřítele, pořád mrzne a to docela dost.
Žádné jaro se ještě nekoná, vždyť ještě přijde Hromničná zima
a pak už budeme vyhlížet jaro doopravdy.
Cvalíček se vydal na obchůzku ...
Ibišek
Vřes pod stříškou je krásný, asi mrazy přežil, zatím.
Na venkovních dveřích, mám ještě chvíli zimní věneček.
Nakonec mám sněhuláky dva, sice né pravé, ale stačí mi.
Přeju všem krásný den
a děkuju, že jste se u mě na blogu.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.