sobota 28. ledna 2017

Tak i na mě došlo ...

... už tu potvoru týden vyhazuju z postele a furt se drží zuby nehty.
Řeč není o kužuškách, aby nedošlo k omylu, ti jsou u mě pod peřinou vítání.
Našla si mě po mnoha létech chřipka, měla jsem ji naposled snad jako malá.
Teď si na mě vzpomněla a moc se jí ode mně nechce.
Nebyla jsem nemocná, spoustu let.
Antibiotika jsem měla naposled před 24 lety a to bylo na zánět zubů.
Chřipka se mi vyhýbala, až teď si na mě přišla, 
asi si pořídila navigaci a konečně mě našla, mrcha jedna.
Jak jsem tak pořád ležela a čekala, až mi bude líp, už ani čtení mě nebavilo, ani noťas v posteli.
V televizi taky nic moc, samá vražda, samé hádky
 a řešení nějakých neutěšených rodinných vztahů.
Nepochopím, jak někdo rodinné problémy řeší před kamerou, asi jsem divná.
No a s kriminálkama se roztrhl pytel.
Na televizi se dívám moc málo a teď jsem poznala, že vlastně o nic nepřicházím.
V tv programu, samé drama, horory, trilery ...
 no a ty zmíněné kriminálky, co jsou na jedno brdo.
Zábavný program, aby člověk hledal s baterkou a stejně nenajde.
Dívám se spíš na slovenskou televizi, tam je té zábavy na odreagování víc.
Vzpomněla jsem si, že mám na flešce spoustu filmů na které se pořád chystám a nějak není čas.
Včera jsem se podívala na film DĚDA.
Je z našeho valašského prostředí a tedy mě velice blízký.
Po dlouhé době film, který mi opravdu něco řekl a donutil mě přemýšlet,
jak tu vlastně žijeme.
Byl natočený tady v okolních valašských vesnicích s výbornými herci a asi i neherci.
V hlavní roli dědy s písníčkářem Františkem Segrádem ke kterému přijedou
na prázdniny vnuci z Prahy.
Kritika film zepsula, jak jinak, co za něco stojí.
Třeba by se vám, kteří k Valašsku nemáte blízko,
film taky nelíbil, ale já na něj dlouho nezapomenu.
Film je v našem nářečí a připadala jsem si jako u nás doma, nebo v našem obchodě.
Ve filmu se prolíná nová a stará doba,
připomněla jsem si staříčka se stařenkou, přesně tak u nás staří lidé mluvili.
Člověk se při filmu i zasmál. Hraje tam i Bolek Polívka, vesničana Štefana,
který je herci Polívkovi jenom podobný a děsně ho štve, že po něm furt někdo chce podpis,
proto nechodí ani mezi lidi.
V obchodě se semele a odrbe všechno, tak jako na dědině. A tak přemýšlejí,
jak dostat Štefana do hospody a prodavačka( Kristína Frejová) pronese:
To by ste mu za prvé nesměli říkať polévka, když je na to alergický 
a za druhé by ste mu nesměli dávať na narozeniny paštiky s rádiovkou, vy zázraci.
(Určitě znáte reklamu na Májku s Bolkem)


🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Tolik o filmu a teď se mrkněte na fotky, které jsem tentokrát nefotila já,
ale kamarádka, která ráda chodí tam u nich na farmu.
Narodilo se krásné telátko, je jako plyšáček.
Tak co, líbí se Vám taky telátko?
Jenom škoda, že musí mít chudák v uších ty hnusné náušnice ...
Mějte se hezky a já už jdu zase do postele.
Jsem ráda, že mě navštěvujete
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.