sobota 25. února 2017

Ať si už sbalí batoh ...

... chytne se s mrazem za ruce a jde do háje.
Řeč je o zimě, jak jinak.
Letos byla zima tak jak má být a jakou jsem si přála.
Byla bílá, byla mrazivá, ale už to stačí ...
Tento týden jsem se s ní rozloučila.
Umyla jsem okna, dala jiné záclony, všechna zimní výzdoba šla do krabic.
Na blogu se se zimou dnes rozloučím ...
Ještě minulý týden u nás chumelilo,
jako u Lady na obrázkách.
Ve středu už to vypadalo tak ...
Nový sníh naštěstí nestačil zmrznout a roztál,
zůstal jenom ten starý.
Pod krmítkem je jezírko, zem je zmrzlá a voda nevsakuje ...
Tak to vypadalo včera ...
Poslední kupička sněhu.
Vím, že ještě padat bude, ale ten za chvíli roztaje, sluníčko mu dá co proto.
Taky nám už kvetou kočičky.
Koupila jsem si první petrklíč a okna mi zdobí moji kožušci
a já čekám na jaro.
Krásnou sobotu
a děkuju za návštěvu
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.