sobota 29. dubna 2017

Už tu je ...

... poslední dubnová sobota, nějak nám to rychle letí

Zítra se pálí čarodějnice, tak si chystejme košťata...
Už abych si hledala svůj Letecký průkaz,
před dvěma léty jsem o tom psala.
Kdo článek tehdy nečetl, nebo chce přečíst znovu, tak klikni ZDE 
Ještě si tu dáme pár fotek z dubnové zahrady.
Malá hruštička chystá květy ...
Sama samotinka narciska mezi kapradinami,
kdo pak tam asi přenesl cibulku?
I kopřiva hluchavka umí udělat parádu.
Řepčík už konečně kvete, ale jeho dva kolegové ne.
Míša za modřínem,
ale my ho nevidíme, nebudeme mu kazit radost ze schovky.
To byly sluníčkové fotky, ale teď už u nás tři dny v kuse prší.
Dokonce už byla na obou řekách Bečvách včera vyhlášená povodňová pohotovost.
Budeme mít tedy hezky zalito,
ale video, co jsem viděla z rozvodněné Bečvy nevypadalo vůbec hezky.
Tak se mi zdá, že se mi začínají plnit přání,
chtěla jsem sníh napadl, sice pozdě ale přece.
Chtěla jsem pro přírodu vodu po těch děsných suchách a mám ji.
Uctivě děkuji už to stačí,
jsem za ní moc vděčná, ale už by to chtělo trošku sluníčka, prosím, prosím.
Jinak si na těch košťatech moc nezalítáme.
Je sobota ráno, další přání splněno, svítí sluníčko, co bych chtěla víc.
Pěknou sobotu přeju
a děkuju že jste se u mě zastavili a dočetli až do konce.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.