středa 26. dubna 2017

V neděli ...

... už nebylo po sněhu ani památky.
Den byl pravý aprílový,
zažili jsme kroupy, které se proměnily v déšť a během pár minut zase ve sluníčko.
Tak se to opakovalo pořád dokola.
Koniklec, čekala jsem, že bude modrý, ale vykvetl červeně.
Takže mi modrý zimu nepřežil, nevadí koupím si nový.
Starý červený už kvete dlouho a pořád má poupata,
ze sněhu se brzy otřepal.
Žlutý petrklíč se krásně rozrostl, těším se až celý rozkvete ...
Už si po něm i špacíruje mravenec.
Malá narciska od Zdenky ze Stříbra rozkvetla ...
Líbí se mi, že narcisy nevykvetou naráz,
ale kvetou podle druhů, dříve nebo později ...
Aspoň je se pořád na co dívat.
Už se pomalu i orlíčky chystají vykvést
Modřenců je všude plno i tam, kde je nikdo nesadil.
I hyacity ještě kvetou ...
To bylo nedělní odpoledne, kdy jsem vystihla sluníčko
Za chvíli bylo zase černo a tma a tak pořád dokola, však je apríl.
Príma středu přeju
a děkuju za Váš čas u mě strávený, moc si toho vážím.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.