pondělí 24. dubna 2017

Vtipy na čtvrté dubnové pondělí

Přijde paní k psychiatrovi a povídá:
"Představte si, pane doktore, když před někým řeknu ABRAKADABRA,
tak zmizí ...............sakra, doktore, kde jste?
💥
Ptá se psychiatr pacienta:
"Chodíte s děvčetem? "
"Ne!"
"A chtěl by jste chodit?"
"Jistě a rád..."
"A co vám v tom brání?"
"Manželka..."
💥
Z pohlednice od propuštěného pacienta:
"Srdečně pozdravuji pana primáře a ostatní blázny."
💥
Manželský pár doma očekává návštěvu.
Muž ale stále běhá ve slipech, až mu žena řekne:
"Prosím tě obleč se, už za chvíli je návštěva tady".
Muž jen spokojeně odvětí:
"Já jsem schválně ve slipech, aby viděli jak jsem hubený,
protože mi nechceš vařit".
Žena flegmaticky: "Víš co, sundej si i slipy, aby viděli, proč ti nevařím."
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.