středa 28. června 2017

Pořád ...

... něco kvete. Jedny kytky odkvetou, ostříhám je a už kvetou další.
Bílý zvonek už je ostříhaný a teprve teď vykvetl modrý ...
Hvozdíky už mají taky to nejhezčí za sebou.
Tady máme i mravenečka.
Tady ten sametový mám nejraději.
Fialové astry jsem taky dnes ostříhala.
Krásný růžovofialový květ má čistec.
Mák se mi tu objeví každý rok ...
... asi mi ho sejou ptáčci za to, že je v zimě krmím.
Hezkou středu
a děkuju, že jste se se mnou zase prošli
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.