sobota 29. července 2017

Pokračujeme ...

... no přece v tom našem šmírování.
S drvodělkou jsme kámošky, ta je u nás denně.
Babočka admirál dělala drahoty a uletěla mi na smrk.
Nakonec jsem ji uhnala ...
Pak jsem objevila jednu potvůrku
a musela gúglit ...
Jmenuje se Srpice obecná.
Když jsem ulamovala odkvetlé růže uviděla jsem včelku, ale už bylo po ní,
chudinka ani nestačila odnést pyl do úlu ...
V parádě ji měl běžník se spoustou mušek
Nejdříve jsem myslela, že je to pavouk albín.
Skončíme živou včelkou jak si pochutnává na černuše.
Děkuju, že jste se ke mě přišli podívat
a přeju krásný prázdninový den
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.