pondělí 31. července 2017

Vtipy na páté prázdninové pondělí

Hádají se Francouz a Čech o národnosti Adama a Evy.
Francouz: "Ten, kdo kvůli své družce obětuje žebro, nemůže být nikdo jiný než Francouz."
Čech: "Ten, kdo může chodit s holým zadkem a myslet že je v ráji,
nemůže být nikdo jiný než Čech."
💥
Při setkání Einsteina s Chaplinem říká slavný fyzik slavnému herci:
"Víte, co na vašem umění nejvíce obdivuji?
"Že je každý neuznává, ale celý svět mu rozumí."
"Mě zase fascinuje, že vaši teorii relativity nikdo nerozumí,
ale celý svět ji uznává."
💥
Ředitel firmy se chlubí vládní delegaci:
"Podívejte se na tohoto mladíka,
před půl rokem maturoval za měsíc dělal vedoucího oddělení
a teď mi dělá náměstka.
Takovou skvělou kariéru za tak krátkou dobu.
Mám pravdu mladý muži?"
"To víš, že jo, tati!"
💥
V obchodě se pohádá prodavačka se zákazníkem.
Vedoucí prodejny přikáže prodavačce, aby se mu omluvila.
Dívce se nechce, neboť se necítí vinná,
ale nakonec přijde a povídá:
"Před chvíli jsem Vás poslala do hajzlu,
ale jestli se vám nechce,
tak tam nechoďte, prosím ...
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.