středa 27. září 2017

Nedělní

V neděli přes den nepršelo, tak jsem se šla mrknout co nového na zahradě.
Všude mokro, jako kdyby právě přestalo pršet ...
K mé radosti už mi zase začaly kolem smrku růst žampióny ovčí.
Není jich sice moc, tak jak tomu kdysi bývalo, ale i to je fajn ...
Jeden vyrostl i u hortenzie.
Už jsou nakrájené v mrazáku.
Zem už je tak namoklá, že se mi pořád vyvracela chryzantéma.
Když jsem ji dala tyčku, nepomohlo to, ležela na zemi i s tyčkou,
tak jsem ji dala pořádný kůl.
Zase kvetou lupinusy, ty co jsem neostříhala ...
Černooká Zuzana kvete a kvete ...
... už vyšplhala až pod stříšku, nemá kde dál jít, tak se šplhá do boku.
Na plachtě bazénu, máme další bazén.
V pondělí a včera už nepršelo vůbec a byl docela krásný den.
Poschlo mi prádlo a měla jsem v plánu jít odpoledne něco dělat ven,
ale držela mě nějaká lenora a raději jsem si četla.
🍀
Děkuju všem co došli až na konec článku
a přeju příjemný celý den.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.