pátek 29. září 2017

Šmírování ...

V pergole se nám zabydlel Křižák obecný, pěkně od jara porostl,
asi se mu u nás daří.
Pokud chcete vidět, jak se dělá pavučina, tak mrknětě Tady
Je to vážně podívaná, stojí za to.
🐞
Ve sklepě se nám na zádech válel Střevlík kožitý,
Jasně, že jsem ho vynesla ven a zachránila.
Tvářil se docela bojovně ...
Vypustila jsem ho do trávy, ale moc se neměl k tomu, aby odešel ...
Na sloupu od telefónu dva dny "pracoval" strakapoud.
Odletěl jenom, když byly děcka ze školky na zahradě, protože křičely
a to ho rušilo při práci.
Když odešly na oběd vrátil se a makal a makal.
Už podruhé jsem letos narazila na Srpici.
Na listu odpočívala Bzučivka zlatá ...
Odpočívala, když letěla na depilaci zad. 
To je všechno z dnešního šmírování.
Včera u nás bylo nádherně na sluníčku bylo horko,
ve stínu už tak né, ale den to byl krásný.
Makala jsem na zahradě, kočky mi pomáhaly
a Míša skákal po motýlech a ohýbal mi kytičky.
Děkuju, že jste se u mě zastavili
a přeju pohodový den
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.