pátek 26. ledna 2018

Kam jsem to šla ...

Stále máme ještě pondělí a já jdu procházkou z pošty
po křupajícím sněhu.
Mimochodem v úterý začalo tát a už není po sněhu ani památky.
Jdeme cestou do mírného kopečka
teplota je pod nulou a je příjemně ...
Po pravé straně stojí hodně nových domků, některý už je i na prodej.
Ten s tou zvláštní střechou už je tu léta, ze začátku jsme mu říkali holubník.
Zamířím ještě k lesu ...
Podíváme se kde se ogaři v neděli bobovali, ráno je tu pusto prázdno ...
Už jsme z lesa venku,
uprostřed je vidět školu ...
A teď z kopce dolů, sešly by se mi sáňky,
však jsem se tu něco nasáňkovala jako malá.
A jsme na naší cestě ...
Jsem doma.
Později krásně svítilo sluníčko, ale to už jsem musela vařit oběd,
protože jsem se procházkou docela zdržela.
Děkuju, že jste vydrželi až do konce, dnes to bylo dlouhé.
Hezký den Vám všem přeje
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.