pátek 23. února 2018

Tak dobrá ...

... vím, že jsem těm co nemají rádi zimu,
slíbila i nějakou tu kytku a barvičky.
Až pokvetou pampelišky, to nám už bude hej.
Zamodrá se barvínek
Hrachor se potáhne po našem plotě.
Čemeřice ta se nám objeví doopravdy už brzy, jen co sleze sníh.
Slunečnice to jsou sluníčka zahrady
Mám ráda chlupaté koniklece
To bude žůžo, až budu venku fotit kytky ...
Jenom skočím do nazouváku a budu na zahradě ...
Kožušci budou chodit otevřeným oknem
a já už jim nebudu dělat vrátného ...
Jůůů to budou časy, tak ať se jich všichni ve zdraví dočkáme.
Krásný den
a děkuju, že jste se u mě zastavili
a třeba už i trochu jarně naladili.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.