neděle 22. dubna 2018

Z Kožuškova

"Brundo, tady si nás určitě nikdo nevšimne."
"Je dnes sobota?"
"Proč se Míšo, ptáš?"
"Cítím z okna maso z kuřecí polívky."
"A víš, že já taky ..."
"No tak co jéé, neříkej mi, že je to ještě horké ..."
"Jupí, už se nám to nese."
Po dobrém obědě si musím navonět kožíšek ...
Lilinka už je nějaká ospalá.
"Míšo, nepřeháněj to s tou jógou, jsi po jídle!"
"Tak nevím, opaluju se na ranním sluníčku ...
... opaluju se na poledním sluníčku a břušek mám pořád bílý,"nechápe Lilinka.
"To jsou starosti, Lilčo, já se ti divím."
"Lehnu, umyju kožušek a spím. Nedělám z toho žádnou vědu."
Kožušci zdraví blogové přátelé
a přejí príma neděli.
Samozřejmě se panička k přání připojuje.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.