neděle 1. července 2018

Z Kožuškova

Dnes jsem tu zase já, musel sem to vzít do pacek,
už sem se na to nemohl dívat.
Panička nás pořád ukazuje jako nějaké lenochy,
ale my i šplháme po stromech ...
Toto je můj oblíbený strom, hned u cesty,
aspoň vidím co se děje.
V pátek jsem tu tak sledoval děcka jak chodí domů s vysvědčením ...
Chvíli nemám klid, už na mě jde zase s tou bedýnkou ...
Právě jsem si chtěla zacvičit, no fákt.
Abych nekecal, válíme se i v zahrádce a to dost často ...
... tam je to válení prostě super.
Cvalíček se válí v krabici od mléka jako bezdomovec.
Krabice se nesmí nikdy hned vyhodit,
až ji roztrháme, teprve se dá do kontejnéru.
Ale když je venku vedro a panička nezavře dveře do pokojíku,
to se to lebedí ve studených peřinách.
Teda než přijde páníček a vyžene nás,
ale panička se dělá, že nás nevidí, jenom si nás vyfotí.
Musím už končit, panička si všimla, že ji tu hospodařím na noťasu.
Mějte príma neděli a já Vám tu zase něco nadrápnu,
jenom až budu mít zase čas.
Děkuju za komentáře, co mi tu určitě necháte.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.