neděle 25. listopadu 2018

Kožuškov

Naši kožušci umí i jiné věci než jen lumpačit.
Bětuška je první kdo kontroluje zásilku.

"Tak balíky došly v pořádku, můžeš si to převzít a rozdělit."
"Hlásím, že tady je to taky v naprostém pořádku."
"Našel jsem si príma schovku."
"Tady mě nikdo nenajde."
"Bětko, co se lísáš, ty po mě něco chceš, co?"
"Bětuš, já si odskočím,
ale né aby si se mi tu uvelebila, rozumíš?"
"Kdepak, Jonášku, to by mě ani nenapadlo ... hi-hi-hi!"
"Už jde, honem se chovat!"
"Bětko, vystřel!!!"
"Bětuš, slíbila si, že mě tam pustíš ..."
"Jauvajs, Jonáši, nech toho, to bolí!"
"Ha-ha stejně sem věděla, že vyhraju."
To je poleženíčko!
"Co to vidím ..."
"Že bych si té pěny líznul, vypadá jak mlíčko."
Kámoši
Pohodovou poslední listopadovou neděli
a děkujeme, že jste na nás nakoukli.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.